اصفهان میدان نقش جهان بازار پارچه فروش ها سرای عتیقه فروش ها 

پارچه ترگال سبز خمی آب ژاول اتاق عملی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی
  • ترگال سبز فدک
  • ترگال سبز گل پود
  • ترگال سبز کاماش
  • ترگال سبز پاسارگاد
  • ترگال سبز بافتین
  • ترگال سبز تک
  • ترگال سبز گلد بافت

مشاوره رایگان در خرید پارچه ترگال سبز بیمارستانی 09131130224

پارچه ترگال سبز کاماش
پارچه ترگال سبز کاماش

پارچه ترگال سبز بیمارستانی خمی آب ژاول اتاق عملی چیست؟

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

این پارچه از جنس پلی استر ویسکوز در فلامنت با گرماژ 240 گرم . عرض 150 و شیوه رنگرزی خمی یا دو حمام با استفاده از بهترین رنگ های ضد وایتکس یا ضد آب ژاول تولید و تهیه می شود.عرض طاقه ها 150 و طول طاقه 40 متری است.

پارچه ترگال سبز کله غازی بیمارستانی

یکی از انواع پارچه های بیمارستانی نیز، پارچه ترگال سبز کله غازی است که از آن در جهت دوخت انواع روپوش و یونیفرم های پزشکی استفاده می نمایند و کارایی بالایی در محیط های بیمارستانی دارد که در حالت کلی با عنوان پارچه ترگال سبز بیمارستانی شناخته می شوند.

معمولا این نوع از پارچه را با روش های خاصی مورد رنگرزی قرار می دهند تا در صورت شست و شوی مداوم، از نظر کیفیتی برای آن ها مشکلی به وجود نیاید و بتوان به راحتی پس از حتی چندین بار شست و شو با مواد ضد عفونی کننده، از آن ها استفاده کرد.

پارچه های ترگال رنگی بیمارستانی را دقت داشته باشید تا رنگرزی درستی در آن ها صورت گرفته باشد زیرا محلی که قرار است از آن ها استفاده شود، محیطی بسیار آلوده می باشد و لباس های تولید شده از این پارچه ها باید مدام تحت شست و شو و ضد عفونی قرار بگیرند، بنابراین اگر بافت و کیفیت مناسبی نداشته باشند، پس از چند بار شست و شو دچار مشکل خواهید شد و لازم است مجدد در جهت خرید پارچه و دوخت پوشاک مورد نیاز اقدام نمایید.

پارچه-ترگال-سبز-بیمارستانی
پارچه-ترگال-سبز-بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی و موارد استفاده از آن

در رابطه با پارچه ترگال سبز بیمارستانی و موارد استفاده از آن باید بدانید که وزن آن بالا نیست و از نظر صخامت نیز به گونه ای می باشد که نه آنقدرها ضخیم است و نه نازک که نتوان استفاده ای نمود. بلکه تمامی ویژگی ها و مشخصات آن به گونه ای می باشد که بیشترین تعداد متقاضی را دارد.

موارد استفاده از پارچه ترگال بیمارستانی به شرح ذیل است:

  1. دوخت و آماده سازی روپوش پزشکی
  2. تولید البسه بیماران
  3. لباس های مخصوص پرستاران
  4. انواع روتختی، بالش و پرده های موجود در محیط درمانی

همانطور که متوجه شدید، از پارچه های ترگال در جهت دوخت و آماده سازی موارد بسیاری در محیط های بیمارستانی استفاده می کنند اما معمولا از ترگال سبز در محیط های مخصوصی همچون اتاق های عمل بهره می برند و از آن در جهت تولید هر نوع پوشاک و ملحفه ای که در این محیط نیاز است، بهره مند می شوند.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

در رابطه با پارچه ترگال سبز بیمارستانی باید بدانید که از درجه های کیفی متفاوتی برخوردار شده اند و همین مورد می تواند در تعیین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی نقش به سزایی داشته باشد و آن را نیز دچار تغییراتی کند.

عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت آن نقش دارند که عبارتند از:

  1. تولید داخل و یا خارج از کشور بودن آن
  2. نوع برند تولیدکننده آن
  3. حجم سفارش توسط مشتری
  4. نحوه ثبت سفارش توسط فرد خریدار
  5. نحوه پرداخت مبلغ خرید

تمامی موارد فوق نیز از جمله عواملی هستند که می توانند، قیمت این پارچه ها را دچار تغییراتی کنند و در نهایت این شما هستید که باید با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که از پارچه در نظر دارید، در جهت خرید درست و مناسب آن ها اقدام نمایید.

قیمت ترگال سبز خمی آب ژاول اتاق عملی چقدر است؟

معمولا قیمت ترگال سبز ضد وایتکس به دلیل ماهیت رنگرزی متفاوت و رنگ به کاربرده شده ،متری 10 درصد به نسبت رنگ های طیف روشن گران تر می باشد.کجراه سبز 60 گرم با بافت مورب از پارچه ترگال سنگین تر است.

لباس بیمارستانی ترگال سبز چیست؟

لباس بیمارستانی ترگال معمولا در مراکزی که می خواهند لباس بیمار یا پرستاران و یا پزشکان عزیز چند بار شسته شود و استفاده شود از این پارچه استفاده می شود ،معمولا از رنگ های سبز و کاربنی و سفید استفاده می شود.

پارچه رنگ لباس اتاق عمل

یک اجماع پذیرفته شده جهانی وجود ندارد که رنگ ها واقعا می توانند به بهبود بیماران کمک کنند. با این وجود، از رنگ ها برای برانگیختن احساسات یا حالات خاصی استفاده می شود.
پالت‌های خنثی با رنگ‌های طبیعی ملایم برای اتاق‌های بیماران بهترین کارکرد را دارند و می‌توانند در آرام کردن بیماران و اعضای خانواده‌شان که با استرس ناشی از داشتن یکی از عزیزان بیمار مواجه هستند، کمک کند. از استفاده از پالت‌هایی با رنگ‌های بسیار متضاد در این فضاها خودداری کنید، زیرا شناخته شده‌اند که باعث ایجاد فشار برای ساکنان می‌شوند.حتی این روز ها برای خرید پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف از 40 گرم اسپان باند بیمارستانی استفاده می کنند

ملاحظات طراحی مشابهی باید در جایی که بیماران و اعضای خانواده آنها وقت می گذرانند، مانند مناطق انتظار در بخش های اورژانس، در نظر گرفته شود.

پارچه سبز بیمارستانی

سه پارچه تترون ،ترگال ،کجراه مناسب برای پزشکان و پرسنل بیمارستان هستند که در کارخانه های نساجی به رنگ های کاربنی و سبز ،به صورت خمی و دو حمام تولید می شوند،پارچه تترون سبز گرماژ 200 گرم با عرض 150 مناسب است ،پارچه ترگال با گرماژ 240 گرم و کجراه با گرماژ 280 گرم بیشترین طول عمر را دارند.

ترگال سبز خمی آب ژاول اتاق عملی یکی از پارچه های پر مصرف در البسه بیمارستانی و اسکراپ پزشکی است ،نکته مهم وزن پارچه و ضد وایتکس بودن ان است

kamash.ir

نساجی کاماش مشاوره رایگان در خدمت شما در خرید ترگال سبز خمی آب ژاول اتاق عملی

نساجی کاماش با تولید ترگال خمی آب ژاول اتاق عملی در بالاترین کیفیت ،توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید

این محصول علاوه بر رنگ سبز و کاربنی ،به صورت انحصاری در ایران در رنگ های مختلف تولید می شود

پارچه ترگال سبز بیمارستانی از پارچه های پرکاربرد در محیط های بیمارستانی به شمار می آید.
این پارچه با نام پارچه سبز اتاق عملی نیز مشهور بوده و عمده کاربردش تهیه البسه و منسوجات مربوط به اتاق عمل مانند شان وگان می باشد.

مشخصات فنی

  • عرض ۱۵۰
  • ویسکوز در فلامنت
  • گرماژ۲۴۵ ترگال
  • گرماژ۲۸۰ کجراه بیمارستانی
  • طاقه ۴۰ متری

منظور از آبژاول بودن پارچه ترگال چیست؟

پارچه های بیمارستانی جهت حفظ مسائل بهداشتی، خیلی زیاد در معرض شست و شو با آب و مواد ضدعفونی کننده قرار می گیرند.
به همین سبب این پارچه ها را به شکل آبژاول تولید می کنند.

پارچه کجراه سبز آب ژاول

این پارچه با گرماژ 280 گرم با عرض 150 در کارخانه کاماش تولید می شود ،بافت محکم و طول عمر بیشتر مزایای این پارچه به نسبت پارچه ترگال می باشد،اراسل رایگان بالای 1000 متر پارچه کجراه سبز خمی ،فقط تا پایان این ماه ،مشاوره رایگان 09130858100

پارچه سبز بیمارستانی

آینده پارچه های بیمارستانی

ترکیبی از فناوری نساجی و علوم پزشکی منجر به زمینه جدیدی به نام منسوجات پزشکی شده است. با توسعه الیاف جدید و فن آوری های تولید نخ و پارچه ، زمینه های جدید کاربرد پارچه های پزشکی مشخص شده است.

توسعه در زمینه منسوجات ، یا منسوجات طبیعی یا دست ساز ، به طور معمول با هدف افزایش راحتی آنها به کاربران انجام می شود. توسعه پارچه های پزشکی را می توان یکی از این پیشرفت ها دانست که در واقع برای تبدیل روزهای دردناک بیماران به روزهای راحت منظور شده است.

پارچه های ضدآب ژاول در کجا استفاده می شوند؟


لباس ها و اسکراب های بیمارستانی و همچنین روکش های تشک های طبی ، پارچه و تودوزی اغلب از منسوجات مخصوصا برای کاهش خطر انتقال بیماری و جلوگیری از عفونت استفاده می کنند. در گذشته ، تولید پارچه ضد میکروبی را برای مراقبت های بهداشتی ، ارتوپدی و سایر شرکت ها استفاده می شد.

امروزه پارچه های بیمارستانی مثا پارچه اسپان باند و پارچه تترون بیمارستانی ،فلامنت پنبه بیمارستانی و نبافته های ترکیبی کامپوزیت مثل اس ام اس و بایکو و ملت بلون و…. با شیوع ویروس کرونا به شدت تقاضا دارد در بازار.

چرا از رنگ سبز برای اتاق عمل و البسه پزشکان استفاده می شود؟

در اصل لباس اتاق عمل سفید بود. رنگ تمیزی در نظر گرفته شد. در دهه 1950 و 1960 ، بیشتر بیمارستان ها به دلیل خستگی چشم از نورهای منعکس کننده اسکراب های سفید ، به اسکراب های رنگی تغییر یافته اند. معمولاً تیم های جراحی را برای کاهش خستگی چشم ، سبز ، خاکستری یا آبی می بینید. اعتقاد بر این است که این رنگ ها در چشم راحت ترند.

اسکراب ها به رنگ های مختلفی ارائه می شوند. بسیاری از بیمارستانها همان رنگ را برای پرستاران و کارگران در یک طبقه یا بخش خاص انتخاب می کنند. برخی از اسکراب ها چاپ های متنوعی دارند. ممکن است در یک قسمت بالا گل ، و در دیگری رد پای حیوانات مشاهده کنید. پرستاران و کارکنان در طبقه اطفال ممکن است از چاپهای زیبایی استفاده کنند که کودکان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

چرا از اسپان باند به جای ترگال و کجراه سبزبیمارستانی استفاده نمی شود؟

فارغ از اینکه کدام دمای آب ، لباسشویی یا چرخه شستشو را انتخاب کنید ، پارچه های اسپان باند خاصی به راحتی قابل شستشو نیستند. ما به طور معمول تمیز کردن را تشویق نمی کنیم ، با این وجود ، برای تعدادی پارچه ، تنها گزینه برای تمیز کردن ایمن ، تمیز کردن خشک است. شستن پارچه هایاسپان باند اغلب اوقات یک گزینه نیست.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی برای تولید ماسک پارچه ای.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی برای تولید ماسک پارچه ای بهترین گزینه برای پارچه ماسک می باشند زیرا به راحتی می توان ان ها را ضد عفونی با وایتکس نمود.این پارچه را باملت بلون و پارچه اسپان باند استفاده کنید.لباس های جراحی قابل استفاده مجدد از پارچه های بافته شده تولید می شوند و قبل از هر بار استفاده تحت فرآیند شستشو و استریل قرار می گیرند.

چرا از پارچه های ضد آب ژاول استفاده می شود؟

سالها است که از پارچه های مختلف و با کیفیت بالا در عمل های جراحی استفاده می شود. آنها عمدتا مورد استفاده قرار می گیرند
به عنوان پارچه برای جراحی و به عنوان لباس محافظ.
هنگام انتخاب پارچه مناسب ، نه تنها باید استاندارد ها رعایت شود،
بلکه نیازهای راحتی و امنیت پزشکان و بیماران و جنبه های اقتصادی و اکولوژیکی نیز هست
که نقشی تعیین کننده دارند.
پارچه های جراحی محصولات پزشکی هستند و مشمول قانون دستگاه های پزشکی هستند. بنابراین پارچه ایی قابل اعتماد با روش استریل ارزان نیاز است.

از بین تمام روشهای موجود برای استریل سازی ، گرمای مرطوب به شکل بخار اشباع تحت فشار بیشترین کاربرد و بیشترین اطمینان را دارد. استریل سازی بخار غیر سمی ، ارزان قیمت است ، به سرعت میکروب کش ، ویروس کش است و به سرعت در پارچه ها گرم و نفوذ می کند به همین دلیل از پارچه های ترگال سبز خمی ضد آب ژاول اوکلاوی استفاده می شود.

اصل اساسی استریل سازی بخار ، همانطور که در اتوکلاو انجام می شود ، قرار دادن هر ماده در معرض تماس مستقیم بخار در دما و فشار مورد نیاز برای مدت زمان مشخص است. بنابراین ، چهار پارامتر استریل سازی بخار وجود دارد: بخار ، فشار ، دما و زمان. بخار ایده آل برای استریل سازی ، بخار اشباع شده خشک است (کسر خشکی ≥97 8) 813 ، 819 فشار به عنوان وسیله ای برای بدست آوردن درجه حرارت های بالا لازم برای کشتن سریع میکروارگانیسم ها است.

برای اطمینان از فعالیت میکروب کش باید دمای خاصی بدست آورد. دو دمای معمول ضدعفونی کننده بخار 121 درجه سانتیگراد (250 درجه فارنهایت) و 132 درجه سانتیگراد (270 درجه فارنهایت) هستند.

برای از بین بردن میکروارگانیسم ها باید این دما (و سایر دمای بالا) 830 برای حداقل زمان حفظ شود. حداقل دوره های قرار گرفتن در معرض برای استریل سازی لوازم بهداشتی پیچیده 30 دقیقه در دمای 121 درجه سانتیگراد (250 درجه فارنهایت) در دستگاه ضدعفونی کننده جا به جایی جاذبه یا 4 دقیقه در دمای 132 درجه سانتیگراد (270 درجه فارنهایت) در یک دستگاه ضدعفونی کننده پیش خلا (جدول 7) است. در دمای ثابت ، زمان استریل سازی بسته به نوع ماده (به عنوان مثال ، فلز در مقابل لاستیک ، پلاستیک ، اشیا lum دارای لومن) ، بسته بندی شده یا بسته بندی نشده و نوع ضدعفونی کننده متفاوت است.

چه پارچه هایی در بیمارستان ها و مراکز پزشکی استفاده می شود؟

ر حال حاضر ، لباس های جراحی در دو گروه به عنوان پارچه اسپان باندیکبار مصرف و قابل استفاده مجدد در بازار پزشکی تولید می شوند. این لباس ها از انتقال ویروس ها به بیمار جلوگیری می کنند و همچنین کارکنان پزشکی را از تماس با عوامل بیماری زا خون دور می کنند. با استفاده از فن آوری مدرن ، می توان لباسهای جراحی و پارچه را با استفاده از مواد مختلف تهیه کرد. بنابراین ، در انتخاب مواد استفاده شده در لباس های جراحی ، باید هدف از لباس و شرایط جراحی در نظر گرفته شود.

ساختارهای متریال های اسکراب قابل استفاده مجدد و لباس های جراحی قابل استفاده مجدد مورد استفاده در عملیات جراحی بررسی شده و روابط بین مشخصات روپوش های جراحی و مجموعه های اسکراب جراحی و مقادیر نفوذ پذیری هوا و آب توسط تجزیه و تحلیل همبستگی مورد ارزیابی قرار گرفت.

استفاده از پارچه های ترگال آب ژاول و کجراه آب ژاول سبز خمی با گرماژ های 240 گرم و 280 گرم در ایران محبوب تر می باشد تا پارچه های اسپان باند آبی پزشکی و آبی نفتی که یکبار مصرف ،به این دلیل که هزینه های این پارچه ها بسیار کمتر می باشد و فقط نیاز به دستگاه اتو کلاو می باشد.

اهمیت لباس های جراحی و پارچه ترگال سبز بیمارستانی

لباس های جراحی به عنوان لباس محافظ پزشکان که برای ایجاد موانع فیزیکی بین مناطق استریل و غیر استریل طراحی شده است به ویژه برای دور نگه داشتن عوامل ویروسی از بیماران و همچنین ایجاد عوامل بیماری زای مربوط به خون از پرسنل بهداشت به منظور ایجاد یک محیط عملیاتی ایمن و به حداقل رساندن خطرات برای هر دو طرف می باشد.

موارد عمده استفاده از لباس ها به دو صورت است.

اول ، از روپوش ها در جراحی و در حین انجام عمل های خطرناکاستفاده می شود ، هم برای کاهش انتقالبیماری های ویروسی و میکروبی از کارکنان مراقبت های بهداشتی و هم برای محافظت از کارکنان در برابر تماس با مواد بالقوه عفونی ، مانند خون. دوم ، هنگام مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری عفونی خاص ، از روپوش استفاده می شود تا در جلوگیری از انتقال متقابل کمک کند

لباس های جراحی که برای محافظت از بیمار و تیم جراحی در حین جراحی استفاده می شوند باید دارای تعدادی ویژگی باشند. اندازه منافذ در لباس جراحی ، دفع مایع – تنگی مایعات ، نفوذ پذیری هوا و سایر خصوصیات باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

امروزه از پارچه های لمینت تنفسی و پارچه های اس ام اس و پارچه های ملت بلون نیز استفاده می شود.اما روپوش های یکبار مصرف جراحی از پارچه های غیربافته ساخته می شوند و برای یکبار استفاده طراحی شده اند. با استفاده از فن آوری مدرن ، می توان لباس و پارچه های جراحی را با استفاده از مواد مختلف تهیه کرد. انتخاب استفاده از لباس های جراحی یکبار مصرف یا چند بار مصرف باید در نظر گرفته شود که مربوط به ، ایمنی بیمار و پرسنل و خطر آلودگی باکتریایی است.

اما به صرفه ترین این پارچه ها،پارچه های چند بار مصرف ترگال و کجراه سبز خمی است.

پارچه ترگال سبز جزء پارچه های بسیار مهم و کاربردی در بیمارستان ها و اتاق عمل است. به همین جهت باید از مرغوب ترین الیاف و با دستگاه های پیشرفته و به روز تولید گردد. جهت دسترسی به واحدهای تولیدی مرغوب و باکیفیت تماس با مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه بهترین راه حل است.

پارچه ترگال سبز یکی از پارچه های پرکاربرد در محیط بیمارستان بوده که در بازارهای عرضه و فروش به عنوان پارچه سبز اتاق عملی نیز شهرت دارد. زیرا کاربردهای این پارچه برای تولید منسوجات مربوط به اتاق عمل است.

آیا پارچه های ترگال سبز ضد آبژاول هستند؟

نحوه دسترسی به مناسب ترین قیمت پارچه های ترگال سبز چگونه است؟

در هنگام خرید پارچه ترگال سبز سوالات زیادی برای خریدار به وجود می ‌آید که یافتن یک پاسخ مناسب برای این سوالات کمک می‌ کند تا انواع پارچه با بهترین قیمت و کیفیت را تهیه نمایند.

اطلاعات کلی در مورد پارچه ترگال

اگر در گروه افرادی هستید که در زمینه لباس های فرم و لباس کار فعالیت دارید، حتماً نام پارچه های ترگال آن را شنیده اید. این پارچه به عنوان ماده اولیه کارگاه های دوخت لباس محسوب می شود.

پارچه ترگال جزء پارچه های تخت بافت بوده که از الیاف پلی استر ویسکوز و همچنین الیاف فلامنت تولید می گردد. پس از گذراندن مراحل ریسندگی و بافندگی، آنها را برای رنگرزی آماده می کنند.

طی کردن مراحل رنگرزی متناسب با بازار هدف این پارچه ها صورت می‌ گیرد. برخی از این پارچه ها به صورت معمول رنگرزی می شوند و برخی دیگر به صورت ضد آب ژاول مورد رنگرزی قرار می گیرند.

پارچه ترگال سبز جزء پارچه هایی است که باید ضد آب ژاول و ضد باکتری باشد؛ زیرا بیشترین کاربرد آن در محیط بیمارستان و به خصوص در اتاق عمل است. به همین سبب این پارچه باید بتواند هم از بیمار و هم از جراح و دستیاران آن در برابر عفونت های موجود در داخل اتاق عمل محافظت کند.

مشخصات پارچه ترگال سبز بیمارستانی درجه یک

پارچه های ترگال که در دو دسته بندی پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه تولید می شوند، معمولاً با عرض ۱۵۰ سانتیمتر و گرماژ ۲۴۰ گرم تا ۲۸۰ گرم در بازار ارائه می گردند. برای هر بخش از منسوجات بیمارستانی می توان از گرماژ مناسب استفاده کرد.

بازارهای پر رونق خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، موجب شده تا تنوع بالایی از این محصول به بازار ارائه شود. در چنین شرایطی ممکن است خریدار دچار سردرگمی شده و به راحتی نتواند پارچه مناسب و کاربردی را تهیه کند. در نهایت خسارات مالی سنگینی از انتخاب نادرست پارچه ‌ها متحمل می شود.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی از برخی مشخصات و ویژگی های خاص برخوردار است که توجه کردن به آنها از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می کند، مانند:

ضد آب ژاول بودن

این پارچه در کارخانه به گونه ای تولید می شود که در برابر آبژاول هیچ گونه آسیبی به بافت و رنگ آن وارد نشود، پس داشتن این خاصیت از مهمترین مشخصات این پارچه به شمار می رود.

مقاومت بالا

این پارچه ها باید در حین کشش و سایش از مقاومت بالای الیاف و همچنین ثبات رنگ برخوردار باشد، تا در حین استفاده های روزمره آسیبی به آن وارد نگردد.

داشتن آهار مناسب

این پارچه را به گونه ای آهار می دهند که ایستایی مناسبی بر روی بدن پزشکان داشته باشند و در حین شستشوهای متعدد کیفیت آن از دست نرود.

پرز نشدن سطح پارچه

این پارچه از تراکم بافت بالایی برخوردار است؛ به همین سبب در حین استفاده به هیچ عنوان سطح آن دچار پرز و گوله گوله نمی شود.

عدم جذب مایعات

مقاومت در برابر جذب مایعات از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها محسوب می ‌شود و می تواند در اتاق عمل از پزشک و دستیاران آنها در برابر خون، عفونت و سایر میکروب های موجود محافظت کند.

از کجا بهترین پارچه ترگال بیمارستانی را با قیمت مناسب بخریم؟

پارچه های ترگال بیمارستانی که با رنگ بندی های سبز و سفید بیشترین حجم خرید و فروش را دارند، باید با قیمت مناسب تهیه شوند، تا بتوان هزینه های مراکز درمانی و بیمارستانی را تا حد زیادی کاهش داد.

معمولاً افراد متقاضی برای خرید پارچه های مناسب جهت دوخت منسوجات بیمارستانی باید این پارچه ها را با متراژ بالا تهیه نمایند، تا بتوانند تمامی نیازهای این بخش از مراکز را تأمین کنند، به همین جهت دائماً به دنبال راهکارهای مناسب برای کم کردن هزینه ها هستند.

از کجا بهترین پارچه ترگال بیمارستانی را با قیمت مناسب بخریم؟ یافتن یک پاسخ دقیق برای این سوال کمک می کند، تا شرایط خرید برای خریداران عمده پارچه آسان تر شود.

دو راهکار کلی برای خرید پارچه وجود دارد:

  1. مراجعه به بازارهای عرضه و فروش پارچه به صورت حضوری
  2. استفاده از بازارهای آنلاین و سایت های اینترنتی معتبر

درصورت مراجعات حضوری به مراکز فروش  که به شکل مستقیم با کارخانجات همکاری دارند و به عنوان نمایندگی های پخش فعالیت می کنند، می توانید به تنوع بالای پارچه در کنار کیفیت خوب دست پیدا کنید. اما یافتن نمایندگی های معتبر در بین بازارهای شلوغ حال حاضر، کاری سخت و دشوار است.

انتخاب وب سایت های اینترنتی معتبر یک راه حل مناسب تر است که شرایط دسترسی به تنوع بالای پارچه ها و برندهای مطرح تولید کننده، در کنار قیمت درب کارخانه را فراهم می آورد. فقط کافیست که معتبرترین سایت های فعال در این زمینه را برای معاملات خود انتخاب کنید.

فروش عمده پارچه های بیمارستانی ترگال سبز

در شرایط حال حاضر به دلیل وجود انواع ویروس، باکتری و بیماری های مختلف حجم استفاده از منسوجات گوناگون در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است. به همین جهت نیاز است که مراکز تولید البسه بیمارستانی به دنبال یافتن راه حلی برای خرید پارچه با قیمت مناسب باشند.

این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده پارچه های بیمارستانی ترگال سبز است که در طیف های گسترده این پارچه ها را ارائه می دهد. تنوع بالای محصولات ارائه شده در این مجموعه سبب شده تا مشتریان گسترده ‌ای از اقصی نقاط کشور بتوانند به شکل همزمان نیازهای خود را تأمین نمایند.

عرضه پارچه به صورت آنلاین در این وبسایت موجب شده تا تمامی خریداران از دورترین نقاط کشور هم نیازی به طی کردن مسیرهای طولانی نداشته و بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند. در صورت نیاز به خرید پارچه ترگال سبز بدون دغدغه، کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه تماس مستقیم برقرار کنید. بدین ترتیب یک خرید کاملا اقتصادی انجام داده و پارچه های خریداری شده در کمترین زمان ممکن از درب کارخانه، برای شما ارسال می گردد.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی فدک
قیمت پارچه ترگال سبز خمی مانتویی گلد بافت
قیمت پارچه ترگال سبز بیمارستانی درجه یک
قیمت پارچه ترگال کجراه سبز ضد وایتکس
قیمت پارچه ترگال سبز تک در تهران

۱۳ پاسخ

    1. پارچه رنگ سبز اتاق عملی قیمت و متراژ را در واتس اپ سوال کنید
      طاقه ۴۰ متری
      ترگال حدود ۴۲۰۰۰
      کجراه حدود ۴۶۰۰۰
      باید روزانه تماس بگیرید
      ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان