اصفهان بازار سرای عتیقه فروش ها 

پارچه اسپان باند کلاس خیاطی : ساخت الگو

پارچه لمینت بیمارستانی

ویژگی‌ها و مزایا:

بر روی هر تیتر کلیک کنید مستقیم روی مطلب بروید

  1. قیمت اقتصادی: پارچه اسپان باند با قیمتی اقتصادی عرضه می‌شود که این امر از آن یک انتخاب مناسب برای استفاده در الگوها و طرح‌های مختلف خیاطی و مزون‌ها می‌سازد.
  2. مناسب برای الگوها: این پارچه به‌خوبی برای ساخت الگوهای مختلف در خیاطی مناسب است؛ به دلیل سبکی و انعطاف‌پذیری که دارد، باعث می‌شود الگوها به‌راحتی برش داده و درست شوند.
  3. مناسب برای طراحی مزون‌ها: با توجه به کیفیت و ظاهر باورنکردنی پارچه اسپان باند، بسیاری از طراحان مزون‌ها از این پارچه برای طراحی لباس‌های شیک و متفاوت استفاده می‌کنند.
  4. ارزان‌تر از پارچه‌های دیگر متقال: در مقایسه با برخی از پارچه‌های دیگر مانند متقال، پارچه اسپان باند قیمتی ارزان‌تر دارد و از این رو، انتخاب اقتصادی‌تری برای استفاده در پروژه‌های خیاطی است.
  5. سبک وزن و انعطاف‌پذیری: این پارچه به‌دلیل وزن سبک و انعطاف‌پذیری آن، برای ساخت لباس‌های راحت و خوش‌پوش بسیار مناسب است.
  6. تنوع رنگبندی: با توجه به تنوع رنگبندی موجود در بازار، از رنگ‌های مختلف این پارچه می‌توان برای طراحی لباس‌های متنوع و چشم‌گیر استفاده کرد.
  7. حمل آسان: به دلیل وزن سبک و انعطاف‌پذیری، این پارچه برای حمل و نقل آسان و مناسب است.
  8. قابل بازیافت: یکی از ویژگی‌های بارز این پارچه، قابلیت بازیافت آن است که از نظر محیط‌زیستی بسیار مهم است.
  9. در دسترس بودن: پارچه اسپان باند به‌راحتی در بازارهای مختلف و فروشگاه‌های خیاطی قابل دسترسی است، که این امر استفاده از آن را برای همه آسان می‌کند.
  10. یکبار مصرف: اگرچه این پارچه به‌دلیل قابلیت بازیافتش مناسب از نظر محیط‌زیستی است، اما بسیاری از افراد از آن به‌عنوان یک پارچه یکبار مصرف نیز استفاده می‌کنند، به‌ویژه در پروژه‌های خاص یا تولیدات گسترده.

در نتیجه، پارچه اسپان باند با ترکیبی از ویژگی‌های اقتصادی، کیفیت بالا، انعطاف‌پذیری و راحتی استفاده، به‌عنوان یک گزینه بسیار جذاب برای صنعت خیاطی و طراحی مد مطرح است.

آشنایی با خرید انواع پارچه اسپان باند مشاوره رایگان 09131130224

اصطلاح نبافته یا اسپان باند nonwovenکلمه جالبی است. برای بیشتر، کلمه نبافته به معنای “بافته نشده” یا “بافتنی نیست” است، اما پارچه های نبافته بسیار بیشتر است. مقدمه مقدمه فناوری منسوجات نبافته فهرستی تاریخی از آغاز احتمالی منسوجات نبافته ارائه می دهد. این آغازهای فرضی از افسانه های تاریخی تا تحولات اولیه فناوری را شامل می شود. ریشه واقعی منسوجات نبافته ممکن است مشخص نباشد، اما در سال 1942 اصطلاح “پارچه های نبافته” ابداع شد و در ایالات متحده تولید شد. این “پارچه‌های نبافته” اولیه توسط تارهای فیبر چسبنده ایجاد شدند.

اولین تعریف مکتوب پارچه های نبافته از انجمن آزمایش و مواد آمریکا در سال 1962 به دست آمد که آنها را به عنوان “پارچه های نساجی ساخته شده از تار کارد یا تار الیافی که توسط چسب ها به هم متصل می شوند” تعریف کرد. در حال حاضر، INDA یک بی‌بافته را به‌عنوان «ساختارهای ورقه‌ای یا تار» تعریف می‌کند که با درهم‌تنیدگی فیبر یا رشته‌ها (و با سوراخ کردن لایه‌ها) به صورت مکانیکی، حرارتی یا شیمیایی به یکدیگر متصل شده‌اند. آنها ورقه های مسطح و متخلخلی هستند که مستقیماً از الیاف جداگانه یا از پلاستیک مذاب یا فیلم پلاستیکی ساخته می شوند. آنها با بافندگی یا بافندگی ساخته نمی شوند و نیازی به تبدیل الیاف به نخ ندارند.» (INDA). تعاریف فنی مبانی اساسی برای فرآیندهای نبافته را بیان می کند، اما به دلیل تنوع گسترده تکنیک های تولید، توصیف کلی پارچه های نبافته کافی نیست.

مانند پارچه های بافته شده یا بافتنی، هر فرآیند دارای ویژگی های منحصر به فردی است. پارچه‌های به‌دست‌آمده علاوه بر دسته‌بندی غیر بافته‌شده، اشتراک زیادی ندارند. اجزای نبافته مانند؛ تکنیک‌های انتخاب الیاف، تشکیل شبکه، پیوند و تکمیل را می‌توان برای دستکاری خواص پارچه یا مهندسی معکوس پارچه‌ها بر اساس الزامات عملکردی تغییر داد. به دلیل مجموعه ای از ویژگی های قابل دستیابی، پارچه های نبافته در طیف گسترده ای از بازارها از جمله پزشکی، پوشاک، خودرو، فیلتراسیون، ساخت و ساز، ژئوتکستایل و محافظ نفوذ می کنند.

پارچه اسپان باند چیست؟پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست؟پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟پارچه اسپان باند قیمت چند است؟پارچه اسپان باند sms چیست؟پارچه اسپان باند لمینت شده چیست؟پارچه اسپان باند اس اس ام اس اس چیست؟پارچه اسپان باند از کجا تهیه کنیم؟پارچه اسپان باند برای ماسک چیست؟پارچه اسپان باند بافتینه را از کجا بخرم؟خرید و فروش پارچه اسپان باند نساجی کاماش در تهران ،شیراز ،اصفهان ،مشهد ،رشت و ارومیه.از کجا تهیه کنم؟نساجی کاماش پاسخ می دهد.

پارچه اسپان باند چیست؟

لیست قیمت پارچه  اسپان باند
لیست قیمت پارچه اسپان باند


پارچه نبافته از الیاف طبیعی ساخته نشده است. برای به دست آوردن آن ، عناصری مانند پلی پروپیلن ، مصنوعی ایجاد شده در آزمایشگاه ، استفاده می شود. در الیاف سنتی پارچه به دنبال یک الگوی منظم ایجاد می شود که همان تار و پود است ، اما در پارچه غیر بافته شده عناصر بطور تصادفی در اثر گرما و فشار تولید می شوند، بدون اینکه به مرحله بافندگی بروند.این پارچه ها در عرض ها و گرماژ های مختلف تولید می شوند.

لیست قیمت پارچه اسپان باند بالای 10 طاقه

پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست؟

پارچه اسپان باند بیمارستانی در واقع همان پارچه های سوزنی است که در مصارف پزشکی تولید می شود ،معمولا رنگ های سفید و آبی پزشکی (آبی روشن )و آبی نفتی در عرض های 160 سانتیمتر با گرماژ 35 و 38و 40 گرم مناسب تولید لباس گان جراحی یکبار مصرف می باشد،عرض 120 مناسب برای تولید ملحفه بیمارستانی می باشد. این پارچه به دلیل قیمت پایین به نسبت پارچه تترون بیمارستانی و پارچه فلامنت پنبه و فلامنت فلامنت ،مصرف بسیار بیشتری دارند.

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

برای خرید پارچه اسپان باند می توانید از نساجی کاماش،نساجی بافتینه و نساجی بافتسان و…..دیگر برند های معتبر کشور خرید کنید،نکته مهم این است که پارچه اسپان باند بدون خرابی و به اصطلاح کچلی باشد،سعی کنید پارچه را به متر بخرید که در محاسبه قیمت خریدو فروش خود دچار مشکل نشوید.

پارچه اسپان باند ملت بلون بافتینه پارچه اس ام اس پارچه لمینت

پارچه اسپان باند قیمت چند است؟

برا ی اطلاع از قیمت های پارچه اسپان باند به دلیل نوسانات بازار با ما تماس بگیرید 09131130224 ،چند آیتم در قیمت نبافته های سوزنی تاثیر گزار است که در اینجا به چندتاشون معرفی می کنیم

  • برند و کیفیت پارچه (هر چی پول بدی ،آش می خوری )
  • رنگ پارچه (طیف رنگ تیره گران تر از رنگ های روشن است)
  • عرض پارچه (هر چقدر عرض پارچه بیشتر باشد قیمت بیشتر است
  • گرماژ پارچه (پارچه هایی با گرماژ بیشتر از قیمت بالاتری برخوردار هستند
  • نحوه حمل و نقل و مقدار خرید (سعی کنید با ماشین دربستی این پارچه ها را خریداری کنید که به قیمت تمام شده کمتری داشته باشید

پارچه اسپان باند لمینت شده چیست؟

پارچه لمینت ضد آب توسط عملیت کوتینگ تولید می شود ،به این صورت که پارچه های نبافته سوزنی با گرماژ 30 الی 45 گرم توسط ،مواد پ پ ،در اثر تزریق به صورت لایه پلاستیکی لواشکی جذب پارچه می شوند ،شایان ذکراست در این روش پارچه خاصیت تنفس پذیری ندارد

پارچه لمینت اسپان باند
پارچه لمینت اسپان باند

پارچه اسپان باند از کجا تهیه کنیم؟

اگر در شهر یا روستایی دور از مراکز فروش اسپان باند مثل تهران و اصفهان هستید ،نساجی کاماش کمتر از 24 ساعت پارچه های نبافته را برای شما ارسال می کند ،ارسال های سریه نساجی کاماش توسط اتوبوس و پست هوای و باربری ها انجام می شود ،اگر بار شما زیاد باشد با ماشین های وانت اختصاصی نیسان کمتر از سه ساعت آماده بارگیری و ارسال می شود

پارچه اسپان باند بافتینه را از کجا بخرم؟

شرکت نساجی پارچه های نبافته بافتینه ،بزرگترین شرکت نساجی پارچه های سوزنی یکبار مصرف است ،این شرکت تکنولوژی انحصاری پارچه های اس ام اس و بایکو و ملت بلون با کیفیت روز دنیا را دارا می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت و یا با مشاورین نساجی کاماش در تماس باشید برای مشاوره و راهنمایی شما عزیزان برای خرید محصولات شرکت بافتینه ملایر همدان

خرید پارچه اسپان باند در تهران ،شیراز ،مشهد ،رشت ،تبریز , یزد چگونه است؟

برای خرید پارچه های نبافته مثل پارچه ملت بلون و پارچه اسپان باند و …در شهرهای مختلف کشور با ما تماس بگیرید ،نمایندگی ها در سرتاسر کشور منتظر تماس شما می باشند

خرید پارچه اسپان باند برای گان جراحی

معمولا در ایران برای گان جراحی از پارچه های یکبار مصرف با گرماژ 38 گرم و 40 گرم با رنگ های آبی پزشکی و آبی نفتی و سبز استفاده می شود

توجه داشته باشید پارچه با عرض 160 سانتیمتر بهترین گزینه برای خرید پارچه اسپان باند می باشد تا دور ریز این پارچه کم شود ،نساجی کاماش پارچه با عرض 160 خدمت عرضه می کند

اسپان باند ضد آب چیست؟

اسپان باند ضد آب همان پارچه لمینت شده اسپان باند می باشد که مصارف پزشکی دارد،شما در نساجی کاماش می توانید همه گرماژ های پارچه اسپان باند را لمینت کنید ،ضد آب کردن پارچه اسپان باند سه روز بیشتر طول نمی کشد

پارچه کوتینگ
پارچه کوتینگ

صادرات پارچه اسپان باند چگونه است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا و بستری شدن شمار زیادی از هموطنان در کشور و جهان مصرف این پارچه به شدت افزایش پیدا کرده است ،در ایران کشور های همسایه به شدت به دنبال خرید پارچه اسپان باند آبی 40 گرم برای ترکیه و عراق هستند ،حتما با یک کارگزار حرفه برای صادران این پارچه اقدام کنید ،نساجی کاماش اماده صادرات انواع پارچه به خارج از کشور می باشد

اسپان باند قابل شستشو

پارچه های اسپان باند ذاتا آب گریز و قابلیت شستشو دارند اما در مصارف پزشکی این پارچه ها یکبار مصرف هستند

پارچه نبافته محیط زیست را آلوده نمی کند. معمولاً در زندگی استفاده می شود. در صورت خیس شدن ، آن را تمیز و تمیز می کند تا در حالت تمیز قرار گیرد. آیا می توان آن را شستشو داد؟ امروز ، تولید کننده پارچه های غیر بافته شده Hydrophilic برای توضیحات دقیق به شما مراجعه می کنند.

  1. پارچه نبافته باید تا حد امکان خشک شود. بعد از شستشو آب به راحتی محو می شود. از مواد شوینده حاوی سفید کننده یا فلورسانس استفاده نکنید.

2 ، اگر مجبور به شستشو هستید ، در آب سرد خیس کنید ، در معرض آفتاب قرار نگیرید ، توصیه می شود خشک شود. وقتی پارچه نبافته ابتدا شسته شود ، ابتدا نمک یا سرکه سفید را به آب اضافه کنید ، سپس آن را آبکشی کنید تا از چروک شدن جلوگیری شود.

پارچه اسپان باند 70 گرم

پارچه نبافته هیدروفیل چیست؟


پارچه های غیر بافته شده آبگریز و غیر بافته شده آبدوست هستند ، هنگامی که نوبت به دفع اصلی پارچه نبافته در آب می رسد ، از هم جدا می شوند. این پارچه می تواند آب را جذب کرده و خصوصیات و استحکام اصلی خود را حفظ کند. پارچه های غیر بافته آبدوست دارای خواص متمایز ، از نظر بودجه مناسب هستند و روش های ساده پردازش را در بر می گیرند.

اسپان باند حریر بافت کجا است و چه محصولاتی دارد؟

اسپان باند حریر بافت از کارخانه های با سابقه طولانی در صنعت پارچه های نبافته است ،تین کارخانه در شهرک صنعتی ایوانکی قرار داردو از به روز ترین و باکیفیت تربن پارچه های نبافته را تولید می کند

چرا از پارچه های اسپان باند sss استفاده کنیم ؟یا اسپان باند سه لایه؟

عملکرد محصول اسپان سوزنی SSS: پلی پروپیلن خالص به عنوان ماده اولیه. پس از سه لایه S ، آنها به طور همزمان در یک نورد گرم و گرم چرخانده می شوند. sss یکنواختی و انعطاف پذیری بهتر از S / SS.

کاربرد اصلی پارچه نبافته SSS:

اسپان سوزنی SSS بر روی مواد بهداشتی اعمال می شود: پوشک ، لایه های آبدوست از دستمال های بهداشتی ، فیلم های پایه کامپوزیت و موارد مشابه.

پارچه های غیر بافته SSS در درمان های پزشکی استفاده می شود: لباس جراحی ، لباس محافظ ، کلاه ، ماسک ، لباس سونا ، نوار و غیره.

پارچه نبافته SSS برای محافظت استفاده می شود: پارچه ریخته شده ، کنترل آفات گیاهی ، محافظت از سرما ، پوشش ضد آفتاب و غیره.

پارچه های نبافته SSS در بسته بندی ها استفاده می شود: کت و شلوار ، کیف خرید ، کیسه های هدیه ، کیف های آویزان ، کیسه خواب ، روکش گرد و غبار ، بسته بندی دانه ، چرم کفش ، کیف ، تشک ، روکش مبل ، صندوق های انبارداری و اتومبیل ، دکوراسیون منزل ، ضد آب ، کویل های فیلتر ، کنار جاده ، تردد و غیره

ساخت پارچه های غیر بافته آبدوست کار آسانی نیست. این فرایند مستلزم افزودن مواد هیدروفیل به الیاف است و نتیجه نهایی پارچه ای بافته نشده است. این ماده از فیبرهای پایدار و طولانی به هم متصل شده و با استفاده از روش های مکانیکی ، شیمیایی یا گرما انجام می شود.

مصارف پارچه های نبافته یا اسپان باند

پارچه های اسپان سوزنی شده با بافندگی یا بافندگی ساخته نمی شوند و نیازی به تبدیل الیاف به نخ ندارند. پارچه های نبافته پارچه هایی مهندسی شده هستند که ممکن است یکبار مصرف یکبار مصرف یا پارچه ای بسیار بادوام باشند. آنها در برنامه های بی شماری از جمله استفاده می شوند. پوشک بچه ،پارچه گان ،پارچه ماسک ،محصولات بی اختیاری بزرگسالان ، دستمال مرطوب ، پارچه و روکش جراحی ، کارتریج مایع و فیلترهای کیسه ای ، ماسک صورت ، فیلترهای تهویه مطبوع ، تثبیت کننده خاک و زیرسازی جاده ، کنترل فرسایش ، سیستم های زهکشی ، عایق کاری (فایبرگلاس) ، بالش ، بالشتک ، و روانداز اثاثه یا لوازم داخلی ، روکش صندلی ، فرش ، تابلو و اثاثه یا لوازم داخلی ، بسته بندی منازل و پوشاک یکبار مصرف (پوشش کف ، روپوش)

پارچه های نبافته چیست؟درمورد پارچه های اسپان باند بیشتر بدانیم

جای تعجب آور نیست که بیشتر مردم با وجود این واقعیت که ممکن است اکثر آنها بطور مستقیم یا غیرمستقیم روزانه چندین بار یا از آن استفاده می کنند ، از نبافته آگاه نیستند. پارچه های غیر بافته شده حتی توسط بعضی از آنها به عنوان پارچه های نامرئی توصیف شده است که ما بدون استفاده از آنها از آنها استفاده می کنیم. در زیر می توان دریافت که Nonwoven بخشی از زندگی روزمره شما چگونه بوده است ، اما ممکن است برخی از شما حتی از این امر آگاه نباشید.


پارچه های غیر بافته ای حاوی رشته های در هم تنیده نیستند مثل تار و پود اما از ساختار داخلی سازمان یافته ای برخوردار هستند. این پارچه ها با قرار دادن الیاف در کنار هم ، سپس با استفاده از گرما ، مواد شیمیایی یا فشار برای ترکیب آنها در یک ماده مانند پارچه منسجم ساخته می شوند. برخلاف مواد سنتی ، مانند پنبه ، کتان ، پشم و ابریشم؛

پارچه های غیر بافته ای نیازی به بافندگی یا بافندگی نمدی ندارند که یکی از رایج ترین نمونه های پارچه نبافته است. این ماده توسط همزن الیاف در محلول ساخته می شود تا زمانی که به یک پارچه متراکم متصل شوند.

پارچه اسپان باند 40 گرم

پنج تفاوت بین پارچه بافته و نبافته

  1. مواد اولیه

پارچه بافته شده و نبافته تفاوت زیادی در ماده اولیه دارد که پارچه بافته شده با پنبه ، پشم ، ابریشم ، پارچه ، رمی ، کنف ، چرم و غیره ساخته می شود در حالی که نبافته از پلی پروپیلن (مخفف PP) ، PET ، PA ، ویسکوز ، الیاف اکریلیک ، HDPE ، PVC و غیره

  1. فرایند تولید

علاوه بر این ، فرایند تولید بین پارچه بافته و نبافته نیز متفاوت است. پارچه بافته شده با درهم آمیختن نخهای تار و پود ، با جوشهای بافته می شود ، وقتی پارچه نبافته به طور مستقیم فیبرها را به وسیله فیزیکی به هم می چسباند. نخ های بافته شده نخ نخ و تار ندارند که نیازی به در هم تنیده شدن یا بافتنی بودن آن نباشد.

  1. دوام

یکی دیگر از تفاوت های مهم بین بافته شده و نبافته دوام است. معمولاً پارچه بافته شده نسبت به پارچه نبافته دوام بیشتری دارد و محصولات ساخته شده توسط پارچه بافته عمر طولانی تر دارند. الیاف نبافته در یک جهت مشخص تنظیم می شوند که از زاویه مناسب به راحتی تقسیم می شود.

البته قیمت پایین این پارچه نقطه برتری است و مشکل دوام پارچه را حل می کند

4- تجزیه پذیری

گزارش شده است که ساختار شیمیایی پلی پروپیلن قوی نیست و زنجیره مولکولی را می توان به راحتی شکسته کرد ، به این معنی که پارچه نبافته می تواند به شکل غیر سمی به طور موثر به چرخه بعدی تخریب شود. همانطور که گزارش شد ، یک کیسه خرید غیر بافته می تواند ظرف 90 روز در شرایط فضای باز و 8 سال در شرایط داخل خانه کاملاً تجزیه شود. پارچه بافته شده متفاوت از نبافته ، از ویژگی های پایداری با دوام عالی برخوردار است که نمی توان آن را به طور طبیعی سریع و به راحتی بافته نشده از بین برد.

پارچه اسپان باند 38 گرم گان پزشکی

5- استفاده

سرانجام ، تفاوت زیادی در استفاده بین پارچه های بافته شده و نبافته وجود دارد. پارچه های بافته شده از نظر ساختاری قوی و ساختاری هستند ، به طور گسترده ای برای ایجاد انواع لباس ، ست ملافه ، مبل ، حوله و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه نبافته سبک و سازگار با محیط زیست است که به طور گسترده برای ساخت انواع اقلام قابل بازیافت یا یکبار مصرف از قبیل لباس جراحی ، ماسک صورت ، پوشک ، کاغذ دیواری ، فیلترهای صنعتی ، کیسه های خرید و غیره.

اسپان باند برش خورده را چگونه تهیه کنم ؟

پارچه های نبافته سوزنی مصارف زیادی دارند ،که باید در عرض های مختلفی تولید شوند ،کارخانه ها یا به صورت عرض سفارشی مثل 80 و 120 و 160 پارچه اسپان باند تولید می کنند و یا می توانید با نساجی کاماش تماس بگیرید تا بوسیله دستگاه برش اسپان باند ،پارچه های اسپان باند را برش بزنند.اسپان باند برش خورده را از ما تحویل بگیرید.

اسپان باند پلی استر چیست؟pet

از اسپان باند پلی استر در صنایع ایزوگام در ایران استفاده می شود

پلی استر Spunbond با اتصال به یکدیگر رشته های پلی استر اکسترود شده از پلی استر ساخته می شود تا یک شبکه ثابت از مواد ایجاد شود. پلی استر Spunbond می تواند با استفاده از رشته های بی پایان فیبر یا فیبرهای پلی استر تولید شود. برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی ایده آل است زیرا این فرایند باعث می شود پلی استر اسپون باند فوق العاده قوی باشد و توزیع فیبر بسیار یکنواختی به آن می دهد.

پارچه نبافته پلی استر spunbond ما یک ماده با کارایی بالا است ، با کوچک شدن. از مقاومت خوبی در برابر گرما و همچنین استحکام کششی بالا و پایداری بعدی برخوردار است. با توجه به این ویژگی ها ، پلی استر spunbond معمولاً برای کاربردهای اتومبیل و فیلتراسیون و همچنین ورق های حامل ، پوشش و لمینیت استفاده می شود.

مشخصات دیگر پلی استر spunbond عبارتند از:

  • کشش پایدار در جهت دستگاه و جهت متقابل
  • قابلیت قالب ریزی خوب
  • بادوام
  • نفوذپذیری خوب
  • پوسته های پلی استر از بطری های پلاستیکی بازیافت می شوند

صنایع نولار Spunbond Polyester با پیوندهای مسطح و نقطه ای با وزن ، عرض و رنگ های مختلف ارائه می دهد.

اسپان باند یعنی چه؟

با پیشرفت بیشتر و پیشرفت تکنولوژی پردازش پارچه های نبافته ، نبافته شده های ساخته شده توسط برخی از تولید کنندگان پارچه های غیر بافته شده با استحکام و پایداری برتر تقویت می شوند و نقش مهمی در بازار جهانی پارچه ایفا می کنند. پس از فهمیدن تفاوت بین پارچه های بافته شده و نبافته ، اکنون می توانید نبافته ها را از پارچه بافته شده متمایز کنی

پارچه های غیر بافته شده متفاوتی وجود دارد که بطور عمده با روشی که فیبرها به هم متصل می شوند ، تعریف شده اند: پیوند مکانیکی (درگیری فیبر) ، پیوند شیمیایی (الیاف بطور شیمیایی با ترکیبات چسب مانند پیوند می خورند) ، یا پیوند حرارتی (جایی که الیاف کم ذوب می شوند). استفاده می شود و از گرما برای ذوب فیبر به یکدیگر استفاده می شود). پارچه های حاصل از تقسیم طبقه بندی نشده به عنوان پارچه ای مشترک زیادی ندارند. اجزای نبافته مانند؛ انتخاب فیبر ، تشکیل وب ، پیوند دادن و تکنیک های پایان می تواند برای دستکاری خواص پارچه یا پارچه های مهندس معکوس بر اساس نیازهای کاربردی تغییر یابد.

در حالی که می توان گفت که نوعی از مواد غیر بافته شده در طبیعت یافت می شود ، به تار های عنکبوتی ، پیله هایی که توسط کرمهای ابریشم و لانه های پرندگان چرخانده می شوند ، اولین پارچه های غیر بافته شده در دهه 1940 در صنعت تولید استفاده شد.

پارچه های نبافته سبک تر و ضعیف تر از پارچه های بافته شده یا بافتنی هستند. با توجه به ضعف حافظه و دوام شستشو آنها به عنوان مواد ، مواد نبافته ای برای تولید لباس های بادوام مناسب نیستند. بیشتر پارچه های غیر بافته شده برای یک کاربرد های یکبار مصرف مثل گان یا لباس های پزشکییکبار مصرف و یا در کشاورزی استفاده می شود. اما با توجه به تطبیق پذیری آنها و هزینه های تولید ارزان ، مزایای استفاده از پارچه های غیر بافته نیز وجود دارد.

پارچه های غیر بافته شده در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در حرفه پزشکی ، پارچه های غیر بافته لباسهای جدا کننده ، اسکراب های جراحی و بسته بندی های پزشکی ایجاد می کنند. در صنعت فرش از آنها برای پشتیبان فرش استفاده می شود. از خصوصیات آنها همچنین در کشاورزی ، ساخت و ساز ، صنایع خودرو استفاده گسترده ای شده است.

در مد ، پارچه های غیر بافته شده عمدتاً برای ایجاد پوشش های داخلی ، عایق کاری و محافظتی ، لباس کار صنعتی ، لباسهای دفاعی شیمیایی ، اجزای کفش و غیره استفاده می شوند.

خرید و فروش پارچه اسپان باند سه لایه سوزنی

برای خرید پارچه خرید اسپان باند سه لایه سوزنی با ما تماس بگیرید

تهران محمد نژاد 09131130224

شهرستان ها 09130858100

پارچه حوله یکبار مصرف

برای پارچه حوله یکبار مصرف از گرماژ 80 با عرض 80 سانتیمتر استفاده می شود

1: غیر سمی، سازگار با محیط زیست، غیر حساس، بدون بو، غیر تحریک کننده برای پوست، بدون
سایر اجزای شیمیایی، پایدار در عملکرد؛
2: از طریق خواص ضد الکلی، ضد الکلی، ضد الکلی، ضد آب، دفع آب و تولید آب
از طریق درمان ویژه تجهیزات؛
3: وزن سبک، دست نرم، اثر فیلتر خوب، شدت بالا، می تواند به طور موثر از گرد و غبار جلوگیری کند و
ذرات مضر ناشی از حمله و عفونت متقابل؛
4: بدون پرز، بدون پودر، PH خنثی، بدون الکتریسیته ساکن، بدون عامل فلورسنت، کارخانه 100٪ خالص
فیبر و الیاف مصنوعی، متخلخل؛
5: مقاومت در برابر فشار آب بالا و نفوذپذیری گاز خوب؛ لایه spunbond از پیوسته تشکیل شده است
رشته هایی با استحکام شکست خوب، ازدیاد طول و خواص پیچیده شدن؛
6؛ لایه مذاب متشکل از میکروالیاف پیوسته با خواص مانع خوب در برابر رطوبت است.
باکتری ها، میکروارگانیسم ها، گرد و غبار و غیره
7: می تواند به بخار و عامل استریل کننده اجازه دهد تا حداکثر وارد کیسه شود و کاملاً می تواند
تجزیه و تحلیل باقی مانده مانند اکسید اتیلن.
8: عوامل آنتی باکتریال و ضد شیمیایی: دارای مقاومت اسیدی و قلیایی خوب هستند و پلی پروپیلن یک ماده شیمیایی بلانت است.
9: نرمی بهتر، حافظه کمتر و راحتی؛
10: یک بار استفاده، بدون مصرف شکستگی چند بار مصرف، بدون نیاز به بازیافت، تمیز کردن. دیدار با محیط زیست
الزامات، آسان برای تخریب یا سوزاندن؛
11: مقرون به صرفه و قابل اعتماد: ضدعفونی، شستشو و خشک کردن پنبه بیمارستانی را حذف کنید.
کمتر از هزینه پنبه
12: جلوگیری از عفونت متقاطع، کاهش هزینه های پنهان درمان و افزایش نرخ کنترل عفونت.
13:دوره موثر: (اثر فیلتراسیون باکتریایی دولایه) تا 96% ذخیره شده در شرایط قابل قبول

قیمت پارچه اسپان باند کلاس خیاطی

خرید پارچه اسپان باند کلاس خیاطی

پارچه اسپان باند کلاس خیاطی 30 گرم

۶ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان