خرید پارچه اسپان باند

پارچه بایکو چیست؟ کاربرد پارچه بایکو چیست؟ پارچه بایکو بافتینه را از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی پارچه بایکو برای ماسک مناسب است؟ نساجی کاماش مشاوره شما در خرید پارچه بایکو بافتینه

پارچه بایکو بافتینه چیست؟

برای خرید پارچه بایکو فقط از بافتینه ملایر خرید کنید baftineh.com

از خرید در بازار و قیمت های بالا که سبب ضرر و زیان شما می شوند جدا خودداری کنید

شرکت بافتینه به راحتی جنس شما را تهیه می کند

در واقع پارچه بایکو بافتینه همان جنس پارچه اسپان باند و پارچه اس ام اس است،با این تفاوت که پارچه بایکو فاقد ملت است،این پارچه توسط شرکت بافتینه بافتسان برای اولین بار در خاورمیانه تواید شده است.

کاربرد پارچه بایکو چیست؟

برای تولید ماسک های سه لایه پزشکی و ماسک های سه لایه جراحی استفاده می شود،از دولایه این پارچه به همراه یک لایه ملت در تولید ماسک های سه لایه استفاده می شود،

خرید پارچه ماسک یکبار مصرف
خرید پارچه ماسک یکبار مصرف

گرماژ این پارچه 19.5 سانتیمتر می باشد

گرماژ پارچه 25 می باشد

پارچه بایکو بافتینه را از کجا بخرم؟

کلیه محصولات بافتینه را می توانید از شرکت بافتینه ملایر خریداری کنید،مشاوران رایگان نساجی کاماش در خدمت شما می باشد.همیشه از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید پارچه کنید امن ترین روش خرید حضوری است

چرا از بایکو به جای اسپان باند در تولید ماسک استفاده می شود؟

این پارچه به نسبت اسپان باند بسیار نرم و لطیف تر می باشد ،بسیار شبیه پارچه اس ام اس است و خشکی پارچه اسپان باند را ندارد،

بهترین مواد برای ماسک چیست؟

دانشمندان روزانه وسایل روزمره را آزمایش می کنند تا بهترین محافظت از کروناویروس را پیدا کنند. پارچه اس ام اس ، پارچه ترگال و پارچه تترون ،پارچه اسپان باند و بایکو و ملت بلون و همه کاندیداها هستند.

در حال حاضر مقامات بهداشتی توصیه می کنند که در طول همه گیری کرونوی ویروس ، صورت خود را با ماسک بپوشانیم. اما کدام ماده بیشترین محافظت را ارائه می دهد؟

ماسک های سه لایه چیستند؟

ماسک جراحی وسیله ای یکبار مصرف و یکدست است که یک سد فیزیکی بین دهان و بینی فرد پوشنده و آلاینده های احتمالی در محیط فوری ایجاد می کند. ماسک های جراحی تحت 21 CFR 878.4040 تنظیم می شوند. ماسک های جراحی قابل شستشو نیستند و ممکن است به عنوان ماسک های جراحی ، ایزولاسیون ، دندانپزشکی یا پزشکی شناخته شوند. آنها ممکن است با یا بدون سوپاپ صورت بیایند. اینها معمولاً به عنوان ماسک صورت گفته می شوند ، اگرچه همه ماسک های صورت به عنوان ماسک های جراحی تنظیم نمی شوند.

ماسک های جراحی در ضخامت های مختلف و با توانایی متفاوت برای محافظت از تماس شما با مایعات ساخته می شوند. این خصوصیات همچنین ممکن است بر راحتی نفس کشیدن ماسک صورت و همچنین ماسک جراحی از شما محافظت کند.

اگر به طور صحیح پوشیده شود ، منظور از ماسک جراحی برای جلوگیری از رسیدن قطرات ذرات بزرگ ، پاشیدن ، اسپری یا اسپلیت است که ممکن است دارای میکروب ها (ویروس ها و باکتری ها) باشد و از رسیدن آن به دهان و بینی شما جلوگیری کند. ماسک های جراحی همچنین ممکن است به کاهش قرار گرفتن در معرض ترشحات بزاق و تنفس شما برای دیگران کمک کند.

در حالی که یک ماسک جراحی ممکن است در مسدود شدن پاشش و قطرات ذرات بزرگ موثر باشد ، ماسک صورت با طراحی ، ذرات بسیار کوچکی را در هوا که ممکن است توسط سرفه ، عطسه یا برخی از اقدامات پزشکی منتقل نشود ، فیلتر یا مسدود نمی کند.

به همین علت از پارچه ملت بلون به عنوان فیلتر در تولید این ماسک های جراحی استفاده می شود ،

قرار نیست ماسک های جراحی بیش از یک بار استفاده شوند. اگر ماسک شما آسیب دیده یا پوستی پیدا کرده است ، یا اگر تنفس از طریق ماسک سخت می شود ، باید ماسک صورت را بردارید ، با خیال راحت آن را رها کنید و آن را با یک ماسک جدید جایگزین کنید. برای اینکه با خیال راحت ماسک خود را دور بیندازید ، آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و آن را درون سطل زباله بگذارید. پس از دست زدن به ماسک استفاده شده ، دستان خود را بشویید.

https://www.instagram.com/p/CC-wm7NAVmb/
ما را در اینستگرام دنبال کنید

دوست داری بدونی پارچه ملت بلون چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان